تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعادل بازار گوشت شب عید تنها با واردات میسر است

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت نرخ گوشت گوسفندی در بازار اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان به مغازه دار و ۳۸ تا ۳۹ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رکود خاصی بر بازار حاکم است، افزود: با توجه به کاهش قدرت خرید خانوار، رونق چندانی بر بازار حاکم نیست و تنها ممکن است در روزهای پایانی سال افراد اقدام به خرید یک کیلو گوشت کنند.

ملکی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام قرار است اقدام به واردات گوشت‌های برزیلی و عرضه به تعاونی‌های مصرف و اداری با نرخ مصوب ۲۳ الی ۲۴ هزار تومانی نماید تا بازار شب عید با چالش اساسی مواجه نشود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: اگر ارز مورد نیاز برای واردات گوشت تأمین نشود احتمال افزایش قیمت در روزهای پایانی سال وجود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعادل بازار گوشت شب عید تنها با واردات میسر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..