تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر امارات خلع حجاب شد

کد خبر: ۴۸۶۳۶۱

۸۲۱  بازدید

امارات متحده عربی نامه‌ای در اعتراض به بی‌احترامی کارکنان فرودگاه ریگا به سفیر جدید این کشور و مصونیت دیپلماتیک به وزارت خارجه لتونی، ارسال کرد.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از اسپوتنیک، امارات متحده عربی نامه‌ای در اعتراض به بی‌احترامی کارکنان فرودگاه ریگا به «هاوانا خلفان عبید علی المدنی» سفیر جدید این کشور و مصونیت دیپلماتیک به وزارت خارجه لتونی، ارسال کرد.

هنگامی که سفیر امارات وارد لتونی شد، کارکنان فرودگاه خواستار برداشتن چادر و حجاب وی جهت بازرسی شدند که المدنی به آنها گفت تنها در حضور زنان این کار را انجام می‌دهد. کارکنان فرودگاه نه تنها این امکان را بوجود نیاوردند بلکه به وی توهین کردند.

درحال حاضر وزارت خارجه لتونی در حال بررسی برای روشن شدن این موضوع می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر امارات خلع حجاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..