تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست حزب مردم سالاری از کواکبیان برای داوطلب شدن در انتخابات

اعضای حزب مردم سالاری در پانزدهمین کنگره این حزب، خواستار حضور مصطفی کواکبیان برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پس از مشخص شدن آرای اعضای هشتمین دوره شورای مرکزی و هیأت داوران حزب مردم‌سالاری،شورای مرکزی به اتفاق آرا مصطفی کواکبیان را به مجمع عمومی کنگره پانزدهم معرفی و این مجمع نیز با اکثریت مطلق وی را برای هشتمین بار در سمت دبیر کلی ابقا کرد. 

در ادامه جلسه امروزاعضای کنگره به اتفاق آراء‌ از دبیر کل حزب درخواست کاندیداتوری برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را مطرح کردند.

لازم به ذکر است که آقای کواکبیان نیز اجابت به این درخواست را منوط به رایزنی و مشورت‌های نهایی با برخی بزرگان این جریان اعلام کرده است.   

همچنین کواکبیان از فائزه هاشمی به نمایندگی از خانواده آیت الله تقدیر و لوح یادبودی اهدا کرد.

فائزه هاشمی در ادامه با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی احزاب را پایه‌ای قوی و اساسی برای کشور می‌دانست، اظهار داشت: اعتقاد هاشمی به رای مردم و دموکراسی بود و شاید تنها شخصیتی که بیشترین مسئولیت‌های خود را از رای مردم داشت هاشمی رفسنجانی بود،غیر از مجمع تشخیص مصلحت نظام حضورش در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با رای مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی به وحدت اصلاح‌طلبان اعتقاد داشت، افزود: وی در انتخابات 92 توانست این نقش را ایفا کند و فوت هاشمی باید ما را قوی کند تا با حفظ وحدت این مسیر را ادامه دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به حضور مردم در تشییع جنازه مرحوم هاشمی خاطرنشان کرد: این حضور زاویه دیگری از حضور هاشمی را برای ما باز کرد و آن اعتقاد مردم به ایشان بود و این نکته می‌تواند سرلوحه کار ما باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست حزب مردم سالاری از کواکبیان برای داوطلب شدن در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..