تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک مرگبار به مرد قصاب در پمپ بنزین بندر انزلی

ساعت 22 شب جمعه، مرد قصاب سوار بر خودرو پراید به پمپ بنزین رفت،اما همان موقع ناگهان افراد مسلح او را هدف حمله قرار داده وخودرواش را به گلوله بستند ومتواری شدند.

بنا بر اظهارات شاهدان جنایت، مرد پراید سوار با وجود اصابت گلوله‌ها، سوار بر خودرواش شد و با سختی فراوان خود را به بیمارستان رساند، اما مقابل در ورودی بیمارستان ازهوش رفت وبعدهم براثر شدت جراحت‌ وخونریزی جان باخت.درادامه نیزمشخص شد قربانی جنایت، از اهالی شهرستان «ماسال» استان گیلان بود اما در بازارچه شهرستان انزلی قصابی داشت.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی - رئیس پلیس Police آگاهی استان گیلان- با بیان اینکه مرد ۴۳ ساله از ۶ ناحیه هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود گفت:همزمان با اعلام این جنایت هولناک، تحقیقات ویژه جنایی آغازشد و تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان جنایت هولناک و کشف انگیزه قتل Murder ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حسین خانی

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک مرگبار به مرد قصاب در پمپ بنزین بندر انزلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..