تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوانح جداگانه اتوبوس‌هاي مسافربری

 به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، در اولين حادثه، اتوبوس مسافربري ولوو در محور دامغان به شاهرود دچار حادثه شد و ۳۷ مجروح برجاي گذاشت.

اين حادثه ساعت يك و ۳۷ دقيقه بامداد ديروز در كيلومتر ۳۰ اين محور اتفاق افتاد كه در جريان آن اتوبوس ولوو با ۳۸ سرنشين از جاده خارج شد. مأموران پليس و امدادگران بعد از حادثه در محل حاضر شدند و به 37 مسافر كه دچار حادثه شده بودند، امدادرساني كردند.

اين اتوبوس متعلق به تعاوني همسفر چابك‌سران بود و از تهران به سمت مشهد در حال حركت بود كه در اين مسير دچار حادثه شد. علت حادثه بي‌توجهي راننده اتوبوس اعلام شده است.  در جريان حادثه‌اي ديگر سه‌سرنشين يك خودروي پرايد در تصادف با اتوبوس مسافربري مجروح شدند. اين حادثه ساعت 13 روز پنج‌شنبه در كيلومتر ۴۰ محور سمنان به دامغان اتفاق افتاد، اتوبوس ولوو با پرايد و كاميون كشنده برخورد كرد.

علت اين حادثه بي‌احتياطي راننده پرايد به علت تغيير مسير ناگهاني اعلام شده است.  در سومين حادثه هم كه ساعت ۲ و ۱۰ دقيقه بامداد پنج‌شنبه در كيلومتر ۷ محور هراز محدوده پارك جنگلي آمل اتفاق افتاد، يك دستگاه اتوبوس ولوو با شيئي ثابت برخورد كرد كه در اين حادثه دو نفر از مسافران اتوبوس مجروح شدند. خستگي و خواب‌آلودگي راننده علت وقوع اين حادثه اعلام شده است.

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

اسیر لبخندهای شیطانی اش شدم! / گرفتار هوا و هوس شدم!

ماجرای وحشتناک و سیاه خون‌ بازی دختران! +عکس

رفتار وحشتناک مردان بی رحم تهرانی با پسر جوان!

آخرین پیکر پلاسکو شناسایی شد + عکس

در این تصادف قدرت تیبا در تصادف با X3 را مشاهده می کنید

به هر طریقی که شده وارد خانه مجردیش شدم / با دیدن وضعیت پسرم شوکه شدم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوانح جداگانه اتوبوس‌هاي مسافربری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..