تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره مد و لباس را باید به فال نیک گرفت

معاون حقوقی مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برگزاری جشنواره مد و لباس را باید به فال نیک گرفتبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدهادی حسینی، معاون حقوقی مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از تالار وحدت، محل برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، گفت: حوزه مد و لباس نیاز به حمایت ، فرصت و آموزش دارد. 

معاون حقوقی مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: این ضروری بودن می تواند زمینه اشتغال‌زایی زیادی را برای بانوان و بخش های مختلف کشور به وجود آورد و از این رو باید برگزاری این جشنواره به فال نیک گرفت و به خوبی از آن حمایت کرد. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: شاهد ارائه آثار با کیفیتی هستیم که نشان از توجه به تولید لباس در میان ایرانیان دارد. 

حسینی ادامه داد: لباس از ضروریات زندگی است و بنابراین مهم ترین مسائل اجتماعی را در بر می‌گیرد و با توجه به سابقه  مطلوبی که لباس در کشور و تاریخ ما دارد، باید بیش از پیش به این مقوله توجه کرد. 

حسینی گفت: اگر بتوانیم به کیفیت، فاخر بودن، دوخت مناسب و ارائه مدل‌های جدید توجه جدی داشته باشیم، می توانیم شاهد روزهای ارزشمندی در حوزه مد و لباس کشور باشیم. 

ششمین جشنواره مد و لباس فجر همزمان با 15 استان کشور در تهران و در تالاروحدت، برج آزادی و برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره مد و لباس را باید به فال نیک گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..