تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره مد و لباس فجر، طلایی ترین دوره خود را سپری می‌کند

جشنواره مد و لباس فجر، طلایی ترین دوره خود را سپری می‌کندبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، شهناز جوادی طراح لباس، گفت: ارائه کارهای با کیفیت در ششمین دوره از جشنواره مد و لباس فجر توانسته موجب ایجاد انگیزه زیاد برای طراحان به منظور خلق آثار با کیفیت شود. 

وی با بیان این مطلب افزود:یقین دارم که این دوره از برگزاری جشنواره فجر، طلایی ترین دوره ای است که تاکنون برگزار شده و حجم آثار ارائه شده در جشنواره نشان از توانمندی بالای کارگروه ساماندهی در ایجاد زمینه مناسب برای کشف استعدادهای جدید است. 

جوادی در ادامه عنوان کرد: تماشای این همه اثر زیبا و با کیفیت اساسا در روحیه طراحان نیز تاثیرگذار است و می‌تواند انگیزه‌های زیادی را برای خلق آثار بهتر و مطلوب‌تر فراهم سازد. 

این طراح لباس به فرایند تعامل طراحان با یکدیگر در جشنواره اشاره کرد و افزود: می‌توان از آثار ارزشمندی که در بخش مسابقه ارائه شده الهام گرفت تا طرح‌های فاخرتری را از کشورمان به سطح جهان عرضه کنیم. 

گفتنی‌است؛ ششمین جشنواره مد و لباس فجر همزمان در 15 استان کشور و تهران در برج میلاد، آزادی و تالار وحدت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره مد و لباس فجر، طلایی ترین دوره خود را سپری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..