تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابدزاده پرسپولیسی است یا استقلالی؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کامران نجف زاده صفحه اینستاگرامش را این بار با خاطراتی از احمدرضا عابدزاده به روز کرد. وی ویدئوی جذابی از گفت و گویش با دروازه بان سابق تیم ملی که چند سال پیش انجام داده را منتشر کرده و نوشته است:

"می گفت تو خدای دروازه بانی هم که باشی یه وقتایی گل می خوری. می گفت برخی رقیبان اهل دروغ و دوپینگ اند. می گفت روزگار نامردی است. بفرمایید. گفتگو با عابدزاده سالها پیش و حالا ببین در ماهگرد ملبورن که همه پریدند از شادی به هوا... زمین یک لحظه سبک شد... "

عابدزاده پرسپولیسی است یا استقلالی؟
عابدزاده پرسپولیسی است یا استقلالی؟

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابدزاده پرسپولیسی است یا استقلالی؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..