تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر بزرگ برای پرسپولیس/ سه پرونده جدید در فیفا باز شد

روز نو :

باشگاه پرسپولیس در پرداخت حق‌وحقوق بازیکنان خارجی پیشین خود اقدامی نکرد تا این نفرات تصمیم بگیرند از این باشگاه به فیفا شکایت کنند.

 

لوکا ماریچ، جری بنسون و آنتونی گولچ از جمله بازیکنانی هستند که در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری به پرسپولیس پیوستند اما بخش عمده‌ای از قرارداد خود را از این باشگاه طلبکارند و از این‌رو مجبور به شکایت از باشگاه پرسپولیس به فیفا شدند.

 

مایکل اومانیا هم چندی پیش با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق کرد که طلب 200 هزار دلاری خود را در چند قصد دریافت کند و چنانچه پرداختی‌های او هم بر سر موعد انجام نشود بعید نیست این بازیکن هم به جمع شاکیان پرسپولیس اضافه شود. ضمن اینکه گابریل و تادئو دو بازیکن برزیلی دیگر هم که در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس آمدند از این باشگاه به فیفا شکایت کردند که در نهایت مسئولان این باشگاه با مدیربرنامه‌های دو بازیکن مذکور به توافق رسیدند تا مطالبات آنها را در چند قسط پرداخت کنند.

 

در جمع بازیکنان نامبرده؛ گولچ، تادئو و گابریل فقط چند ماه در پرسپولیس بودند اما آنها طلب کل مدت قراردادشان را که مدت‌دار بوده را می‌خواهند. باید دید بازیکنان اوکراینی که ابتدای فصل در یک انتقال پر حرف و حدیث به پرسپولیس آمدند و با این باشگاه قراداد دو ساله امضا کردند هم بعد از رفتن از ایران از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهند کرد یا حداقل با این نفرات تسویه حساب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر بزرگ برای پرسپولیس/ سه پرونده جدید در فیفا باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..