تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال ۲۰۱۷ : در این پست از سایت قصد دارم برای شما دوستان عزیز دکراسیون و تاریخچه رنگ سال و رنگ سال ۲۰۱۷ رو بزاریم با ما همراه باشید

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال 2017 | دکراسیون منزل ست با رنگ سال 2017

تاریخچه رنگ سال

شما ممکن است تصور کنید که مُد شدن یک رنگ در هر سال، چیزی اتفاقی و یا حاصل سلیقه عمومی است.

اما جالب است بدانید که انتخاب رنگ سال هم برای خودش تشکیلات و ضوابطی دارد!

برای توضیح در این مورد، باید به دهه‌ها پیش، یعنی دقیقا سال ۱۹۶۳ برگردیم، در این زمان یک فارغ‌التحصیل رشته شیمی به نام لارنس هربرت، یک سیستم برای استاندارد کردن رنگ‌ها، بنا نهاد. به هر رنگ، به این ترتیب، عددی اختصاص داده می‌شد و دیگر قضاوت متغیر مردم، باعث نمی‌شد که رنگی با رنگ دیگر اشتباه گرفته شود.

متعاقب این کار، آقای لارنس شرکتی را تأسیس کرد و نامش را پنتون Pantone گذاشت. پنتون به معنی «همه رنگ‌ها» است. (پن یعنی همه و تون هم معنی رنگ را می‌دهد.)

به این ترتیب دیگر مردم و صاحبان صنایع مد، می‌توانستند به صورت عینی‌تری در مورد رنگ‌ها با هم تبادل نظر داشته باشند.

به زودی این شرکت با تبلیغ در هفته‌های مد نیویورک برای خود، شهرتی کسب کرد. سپس پای هدایا و اشیای با برند و مارک پنتون به میان آمد و پس از آن فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی با این برند، پا گرفتند. حتی کافه‌تریایی در موناکو تأسیس شد که اغذیه را بر اساس رنگ، به مشتری‌ها پیشنهاد می‌کرد. این کالاها یا اغذیه البته واقعا توسط خود پنتون تولید نمی‌شدند، اما تحت مجوز و لیسانس این شرکت تولید و توزیع می‌شدند.

جالب است بدانید که استانداردهای رنگ پنتون، یکی از سیستم‌های استانداردی که توسط مرجع بین‌المللی رنگ یا International Colour Authority (ICA) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال 2017

رنگ سال ۲۰۱۷

کمپانی پنتون امسال بازهم به سرعت عمل موسسه بنجامین مور در معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ نرسید و نظرسنجی ها رنگ پیشنهادی Benjamin Moore که رنگ گل شاه پسند نام داشت را به عنوان رنگ سال ۱۳۹۶ انتخاب کردند. قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگهای پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در یک نظرسنجی رنگ منتخب اعلام می شود. کمپانی پنتون یکی از مطرح ترین اعضای این گروه است که تقریبا بیشترین رای را به رنگهای منتخب خود در سالهای گذشته اختصاص داده است اما ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این عنوان به کمپانی بنجامین مور رسیده است و به نوعی Benjamin Moore در این زمینه از پنتون پیشی گرفته است.

روز چهارشنبه Benjamin Moore رنگ منتخب خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ – ۹۶ اعلام کرد. امسال این موسسه تصمیم گرفته بود تا رنگی متفاوت با رنگ سفید صدفی که سال پیش پیشنهاد کرده بود را معرفی کند و همینطور هم شد. رنگ امسال بنفش گل شاه پسند است ، رنگ سال ۲۰۱۷ از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش به دست امده است که البته برخی وب سایت ها این رنگ را از ترکیب یاسی و بنفش حاصل دانستند اما وب سایت رسمی کمپانی بنجامین ترکیب اصلی رنگ سال ۹۶ را خاکستری و بنفش اعلام کرد.

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..