تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهراب مرادی: ارتقای سطح لیگ برتر و حضورهرچه بهتر ملی پوشان در سطوح بین المللی مستلزم حمایت مسئولان است

سهراب مرادی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دومین روز از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور دراهواز اظهار کرد: کیفیت رقابت های لیگ سال به سال رو به بهبود است و امسال تا هفته پایانی این رقابتها حساسیت برای کسب مقام قهرمانی بالا بود.
وی افزود: وزن اصلی من 94 کیلوگرم است اما در این دوره از رقابت ها در وزن 105 کیلوگرم شرکت کردم، در سال آینده در مسابقات لیگ به وزن خود باز می گردم.
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ذوب آهن وعضو تیم ملی کشور ادامه داد: تیم های حاضر در مسابقات لیگ سال به سال با جذب وزنه برداران جوان و تقویت خود بر کیفیت این مسابقات می افزایند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر مسئولان از ملی پوشان گفت: اگرچه وزنه برداران ملی پوش کشور مورد حمایت قرار می گیرند اما همچنان نیازمند حمایت‌های بیشترمسئولان هستند.
مرادی تصریح کرد: سال 95 سال خوبی برای وزنه‌برداری کشور بود و تیم ملی افتخارات ارزشمندی را نیز در سطوح جهانی به دست آورد اما قهرمانان کشور در صورتی که حمایت نشوند روز به روز از دوران اوج فاصله می گیرند.
وی گفت: وزنه برداران کشور جزو ورزشکاران مطرح جهان به شمار می‌روند و هرساله جوانان با استعدادی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور معرفی می شوند و امیدواریم که این ظرفیت ها با حمایت مسئولان به پشتوانه های خوبی برای تیم ملی تبدیل شوند.
هفته پنجم و نهایی لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور روز های پنجشنبه و جمعه به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهوازدر سالن وزنه برداری اختصاصی این مجموعه (شهید لرکی) برگزار شد و در پایان، تیم ذوب آهن قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و تیم های رعد پدافند و شرکت منطق نفت خیزجنوب دوم و سوم شدند.
/6002/7152 خبرنگار:محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهراب مرادی: ارتقای سطح لیگ برتر و حضورهرچه بهتر ملی پوشان در سطوح بین المللی مستلزم حمایت مسئولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..