تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون مدعی شد: آمریکا به عراق برای حمله هوایی به خاک سوریه اطلاعات امنیتی داده است

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، پنتاگون افزود: این اقدام آمریکا به منظور مقابله و در پاسخ به حملات تروریستی که در ماه های گذشته در بغداد روی داده، انجام گرفته است.
پیش تر 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق دستور حمله هوایی به مواضع تروریست ها در خاک سوریه را صادر کرده بود.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: ما مصمم هستیم تا تروریستی را که عامل کشتار فرزندان و شهروندان ما بوده اند، تعقیب کنیم بنابراین دستور دادیم تا فرماندهی نیروی هوایی به مواضع گروه داعش در 'حصیبه' و ' البوکمال' در خاک سوریه حمله کنند.
جنگنده های ارتش عراق برای اولین بار در طول بحران دو سال و نیمه هجوم داعش به این کشور، از مرزهای رسمی عبور کرده و در داخل خاک سوریه مناطقی را در حصیبه و البوکمال بمباران کردند.
سوریه نیز اعلام کرد که این حملات با اجازه و هماهنگی دمشق انجام شده است.
شبک**9365**1455**1392**مترجم: رضا میرزائی**تنظیم کننده: جمال حسینی فرجام**انتشار دهنده : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون مدعی شد: آمریکا به عراق برای حمله هوایی به خاک سوریه اطلاعات امنیتی داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..