تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی می 6 دارای نسبت نمایشگر به بدنه بالایی است

تصاویر جدیدی از شیائومی می 6 منتشر شده است که در آن می‌توان پرچم‌دار آینده کمپانی شیائومی را در رنگ‌ مشکی مشاهده کرد.

برخلاف پرچم‌دار قبلی شیائومی، تصاویر کمتری از شیائومی می 6 منتشر شده است. همین امر باعث می‌شود تا با وجود نزدیک بودن به زمان رونمایی از این گوشی هوشمند، اطلاعات کمتری در مورد شکل ظاهری و طراحی آن داشته باشیم.

با وجود اینکه شیائومی تلاش کرده است اطلاعات و تصاویر کمتری از شیائومی می 6 منتشر شود، تصاویری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی قرار گرفته است که می 6 را در رنگ‌ مشکی نشان می‌دهند.

آنچه در تصاویر شیائومی می 6 بیشتر از هر چیز جلب‌توجه می‌کند، نسبت بالای نمایشگر به بدنه است. اگر این تصاویر صحت داشته باشند، می‌توانیم مشاهده کنیم که شیائومی می 6 دارای زبان طراحی متفاوتی نسبت به پرچم‌داران قبلی کمپانی چینی است. درواقع نسبت بالای نمایشگر به بدنه‌ی این گوشی هوشمند ما را به یاد یکی از تصاویر کانسپت شیائومی می میکس می‌اندازد.

یکی دیگر از تغییراتی که در شیائومی می 6 دیده می‌شود، حذف دکمه خانه فیزیکی است. ابعاد نمایشگر به نظر می‌رسد بین ۵.۲ الی ۵.۵ اینچ باشد. در تصاویر می‌توان رابط کاربری شبیه به MIUI را مشاهده کرد؛ اما تا زمان رونمایی از شیائومی می 6 نمی‌توان صحت این تصاویر را تأیید کرد. در جلوی این گوشی هوشمند، لوگوی شیائومی به چشم نمی‌خورد و طراحی این تلفن هوشمند به غیر از نسبت بالای نمایشگر به بدنه، از جذابیت خاصی بهره نمی‌برد.

طبق شایعات قبلی، شیائومی می 6 دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی است و از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته شایعاتی نیز وجود دارند مبنی بر اینکه شیائومی نسخه دومی از این گوشی هوشمند در دست ساخت دارد که از رزولوشن WQHD، حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که شیائومی می 6 مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 باشد. در پشت این گوشی هوشمند از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX386 سونی استفاده شده است و دوربین جلوی آن دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX268 سونی است که سنسور فوکوس خودکار نیز دارد.

شیائومی می 6




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی می 6 دارای نسبت نمایشگر به بدنه بالایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..