تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر حمله به ۱۰۰ خودرو در پیشوا کذب است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نسبت به پخش خبری مبنی بر حمله به حدود ۱۰۰ خودرو در شهرستان پیشوا واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر،صبح امروز خبری مبنی بر حمله اشرار به حدود ۱۰۰ خودرو در شهرستان پیشوا در فضای مجازی منتشر و به سرعت دست به دست شد.

در این خبر ادعا شده بود که بامداد پنجشنبه فرد یا افرادی ناشناس با حمله به حدود ۱۰۰ خودرو اقدام به شکستن شیشه های عقب خودروها با قمه و سلاح های سرد کردند.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با رد این خبر اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده به ما تنها به ۴ خودرو حمله شده است و این که حدود ۱۰۰ خودرو مورد حمله قرار گرفته کذب است.

وی ادامه داد: همکاران من در حال تحقیق در مورد این حادثه هستند و مردم مطمئن باشند برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی قاطع خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر حمله به ۱۰۰ خودرو در پیشوا کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..