تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب ردپای نور

در مراسمی از کتاب ردپای نور شامل سیری در سیره تربیتی مرحوم حجت الاسلام علی صفایی حائری معروف به (عین.صاد) به روایت عبدالرضا هاشمی ارسنجانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این اثر ضمن نقل خاطراتی رونمایی از کتاب ردپای نوراز زندگی و سیره اخلاقی مرحوم حجت الاسلام علی صفایی حایری، برخی از اندیشه های قرآنی و تربیتی وی شامل: انتخاب همسر، ازدواج ، اخلاق خانوادگی، عشق و ایمان ، معرفت، راهکارهایی برای رشد و تکامل معنوی، مسئولیت پذیری، جبر و اختیار، دنیا و آخرت، مشورت، تقدیر معیشت، عملکرد سازنده انسان ها، ویژگی های مربی مطلوب، جبر و اختیار و... شرح داده شده است.

گفتنی است این کتاب از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب ردپای نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..