تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم حیرت آور عبور شی پرنده ناشناس غول پیکر از کنار جنگنده ارتش+فیلم و عکس

حجم ویدیو: 7.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حادثه Incident ای عجیب را در آسمان کشور شیلی به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که تعدادی از جنگنده های شیلی در حال انجام نمایش هوایی در شهر " پویرتو واراس" این کشور بودند ناگهان یک شی ناشناس عجیب با سرعتی باورنکردنی از کنار یکی از این جنگنده ها عبور می کند. تعداد زیادی از مردم شیلی که سرگرم تماشای این نمایش هوایی بودند از این صحنه فیلم تهیه کردند. یکی از فیلم هایی که از این حادثه تهیه شده است تا کنون حدود 10 هزار بیننده داشته است.

انتشار این فیلم با واکنش کاربران در فضای مجازی نیز همراه بود. کاربران مختلف آن را یک شهاب سنگ، یک هواپیمای دیگر و حتی یک پرنده دانستند. یکی دیگر از کاربران نیز در کامنتی نوشت : " اگر به دقت به این فیلم نگاه کنید دو شی پرنده ناشناس را در آسمان خواهید دید که با سرعت زیادی از کنار هواپیمای نظامی عبور کردند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم حیرت آور عبور شی پرنده ناشناس غول پیکر از کنار جنگنده ارتش+فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..