تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشتازی لژیونر ایرانی در نظرسنجی بهترین بازیکن هفته اروپا

پیشتازی لژیونر ایرانی در نظرسنجی بهترین بازیکن هفته اروپا

ورزش > فوتبال ملی - کریم انصاری‌فرد در نظرسنجی بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا با فاصله قابل‌توجهی از دیگر گزینه‌ها پیش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كريم انصاري‌فرد در يورو ليگ توانست دو گل براي المپياكوس بزند و بهترين بازيكن تيمش باشد. او تنها عامل شكست تيم عثماني تركيه، مقابل تيم بزرگ يوناني بود. پس از اين درخشش، يوفا اعلام كرد انصاري‌فرد بين 4 گزينه نهايي براي عنوان بهترين بازيكن هفته يورو ليگ است. كريم انصاري‌فرد هم روز گذشته به هوادارانش گفت براي رأي دادن به او مي‌توانند به سايت يوفا مراجعه كنند. پس از دعوت انصاری فرد از هوادارانش برای رای دادن به او، كاربران ايراني زيادي به سايت يوفا مراجعه کردند تا به كريم رأي بدهند. با اين اتفاق آراي كريم افزايش زيادي پيدا كرد و توانست به سرعت از رقباي خود پيشي بگيرد. او تا این لحظه 61 درصد از آراي بهترين بازيكن هفته را از آن خود كرده بود. نزديك‌ترين بازيكن به او نبيل فكر، بازيكن ليون است كه 27 درصد آرا را از آن خودش کرده است.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشتازی لژیونر ایرانی در نظرسنجی بهترین بازیکن هفته اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..