تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

کد خبر: ۴۸۶۲۸۵

۱۶۰۵  بازدید

پس از اعلام رسمی تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد هیچ بازیکنی از نمایندگان ایران در این لیست قرار ندارد.

خبرگزاری خبرآنلاین: پس از اعلام رسمی تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد هیچ بازیکنی از نمایندگان ایران در این لیست قرار ندارد.

 در حالی که پیشتر اعلام شده بود محسن مسلمان در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما پس از اعلام رسمی تیم منتخب هفته، نامی از هافبک پرسپولیسی ها دیده نمی شود. در عین حال نام دیوپ مهاجم الاهلی امارات که دو گل به استقلال زده بود، در تیم برتر هفته اول دیده می شود. گفتی است یوسف العربی بازیکن لخویا قطر به عنوان بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است.

تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..