تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انیمیشن بچه رئیس کودکانه و کمدی در سینمای هالیوود + تصاویر

انیمیشن بچه رئیس به کارگردانی تام مک گراث 31 مارس 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می کند.

انیمیشن بچه رئیس کودکانه و کمدی

انیمیشن "بچه رئیس" به کارگردانی "تام مک گراث" 31 مارس 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می کند.
 
این فیلم یک انیمیشن کامپیوتری-3D آمریکایی است که داستان آن بر اساس کتابی به همین نام نوشته "مارلا فارزی" است. 

انیمیشن بچه رئیس کودکانه و کمدی در سینمای هالیوود

داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر کوچکتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند.
 
 الک بالدوین در نقش بچه رئیس ، مایل باکشی در نقش تیموتی، برادر هفت ساله بچه رئیس، توبی مگوایر در نقش راوی ، استیو بوشمی در نقش فرانسیس ، جیمی کیمل در نقش آقای تمپلتون  و لیسا کودرو در نقش خانم تمپلتون  در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.

انیمیشن بچه رئیس کودکانه و کمدی در سینمای هالیوود

در 12 ژوئن 2014 دریم ورکز انیمیشن خبر ساخت این انیمیشن را داد و افزود که قرار است در 18 مارس 2016 اکران شود. تاریخ اکران انیمیشن چندین بار تغییر کرد تا اینکه در ژوئن 2016  تاریخ قطعی اکران برای 31 مارس 2017 اعلام شد.

میزان

اخبار مرتبط :

65 حرکت انیمیشن برای لاغر کردن شکم

جنیفرلوپز و کودکانش در افتتاحیه انیمیشن جدید "خانه" +عکس

اشکان خطیبی صداپیشه انیمیشن آخرین داستان شد! + عکس

خاطره اسدی در اکران خصوصی انیمیشن مبارک + تصاویر

امین زندگانی و سروش رضایی خالق انیمیشن های سوریلند +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انیمیشن بچه رئیس کودکانه و کمدی در سینمای هالیوود + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..