تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کروکودیل پای نگهبان باغ وحش را خورد +عکس

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، کروکودیلی در باغ وحش مخصوص جانوران خزنده سانداکان در کشور مالزی پای یکی از نگهبانان این باغ وحش را که از پرندگان آنجا مراقبت می‌کرد، با دندان‌هایش کند.

این نگهبان 35 ساله در این باغ وحش به صورت نیمه وقت کار می‌کند و در آن مکان مسئولیت نگهداری از پرندگان را بر عهده دارد که در آن زمان خاص یکی از دیگر نگهبانان از او خواسته بود تا به کروکودیلی به نام بوجانگ لاپوک غذا بدهد.

کروکودیل پای نگهبان باغ وحش را خورد +عکس

نگهبان 35 ساله در زمانی که به این خزنده 5 و نیم متری و 800 کیلویی غذا می‌داد، پوزه‌اش را نوازش کرد که خزنده غول‌پیکر هم پای راست این نگهبان را گرفت و آن را با دندان‌هایش کند.

بر اساس گزارش نیروهای پلیس که در صحنه حاضر شده بودند، نگهبان باغ وحش پای راست خود را از دست داد و از ناحیه بازوی راست آسیب دید و پس از حادثه برای معاینه‌های لازم به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کروکودیل پای نگهبان باغ وحش را خورد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..