تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل حق رأی از 6 کشور را گرفت

کد خبر: ۴۸۶۲۸۲

۱۳۷۷  بازدید

سازمان ملل متحد اعلام کرد که شش کشور به دلیل عدم پرداخت سهم مالی سالانه خود و بدهی‌، حق رأی خود را به طور موقت از دست دادند.

خبرگزاری فارس: شش کشور اعم از لیبی، سودان، ونزوئلا، پاپوآ گینه نو، کیپ ورد و وانواتو به دلیل عدم پرداخت سهم مالی سالانه خود به طور موقت از حق رأی ممنوع شدند.

خبرگزاری آلمان با اعلام این خبر افزود که پاپوآگینه نو برای بازپس گیری حق رأی خود بایستی حداقل 139 میلیار دلار به سازمان ملل پرداخت نماید همچنانکه بدهی وانواتو کشور فقیر واقع در اقیانوس آرام به سازمان ملل نیز 19 هزار دلار است.

ونزوئلا نیز که از ناآرامی‌های سیاسی و بحران حاد اقتصادی رنج می‌برد، برای دومین بار طی سه سال گذشته حق رأی خود را از دست داد و بدهی این کشور 24 میلیون دلار اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد تعلیق حق رأی این کشورها در مجمع عمومی را به آنها اعلام کرده است.

کشورهای عضو سازمان ملل برای حفظ حق رأی خود بایستی مبلغ مالی مشخصی را به این سازمان پرداخت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل حق رأی از 6 کشور را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..