تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات عراق در خاک سوریه/ موضع دولت بشار اسد چیست؟

یک منبع سوری نزدیک به وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که بمباران مواضع تروریستها در خاک سوریه با هماهنگی کامل با دولت این کشور انجام شده است.

به گزارش فارس، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به نیروی هوایی این کشور دستور بمباران مواضع تروریست‌های داعش در خاک سوریه را داده است.

در این بیانیه آمده است: پایگاه‌های داعش در داخل خاک سوریه، مبدأ حرکت تروریست‌ها به سمت بغداد برای انفجارهای تروریستی است.

نخست وزیر عراق در این بیانیه همچنین تأکید کرد: تصمیم گرفته‌ایم تروریسمی که تلاش دارد فرزندان و شهروندان ما را بکشد، تعقیب کنیم و به نیروی هوایی دستور داده‌ایم تا پایگاه‌های داعش در منطقه «حصیبه» و «البوکمال» در داخل خاک سوریه را بمباران کنند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک منبع سوری نزدیک به وزارت خارجه این کشور گزارش داد که بمباران مواضع تروریستها در خاک سوریه با هماهنگی کامل با دولت سوریه انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات عراق در خاک سوریه/ موضع دولت بشار اسد چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..