تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتورسازان امشب در مشهد می‌مانند

تیم تراکتورسازی صبح فردا (شنبه) به تبریز برمی‌گردد.

به گزارش بولتن نیوز، تیم تراکتورسازی که موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم سیاه‌جامگان عبور کند، امشب (جمعه) را هم در مشهد می‌ماند و صبح فردا به تبریز برمی‌گردد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با پرواز ساعت 10 صبح فردا، مشهد را به مقصد تبریز ترک می‌کنند. در صورتی که پرواز تیم تراکتورسازی به تبریز، دچار تأخیر نشود، این تیم فردا یک جلسه ریکاوری را برگزار خواهد کرد، اما در غیر این‌صورت، قلعه‌نویی به بازیکنانش استراحت خواهد داد تا آنها از روز یکشنبه تمرینات خود را برای دیدار مقابل سایپا از سر بگیرند.

تیم تراکتورسازی جمعه هفته آینده در تبریز میزبان تیم سایپا خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتورسازان امشب در مشهد می‌مانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..