تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص اعتبار ویژه وزارت بهداست برای تکمیل بیمارستان مهدیشهر

وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان در حال ساخت مهدیشهر قول پرداخت 9 میلیارد تومان اعتبار را داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز پس از بازدید از روند ساخت بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر گفت : تنها بیمارستان فعال در این شهرستان ، 50 سال قدمت دارد و استانداردهای لازم درمانی را هم ندارد بنابراین برای اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر هزینه تجهیز این بیمارستان اقدام می کنیم تا این مرکز هر چه زودتر به بهره برداری نیست . وی افزود : وزارت راه و شهرسازی وظیفه اصلی تکمیل ساختمان بیمارستان را بر عهده دارد و امیدواریم با تحویل به موقع آن ، بیمارستان مهدیشهر تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص اعتبار ویژه وزارت بهداست برای تکمیل بیمارستان مهدیشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..