تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان برای خرید سامانه موشکی S400 اوایل مارس به روسیه می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس گزارش رسانه ترکیه رجب طیب اردوغان، قصد دارد اوایل ماه مارس به مسکو سفر کند. گفته شده که یکی از دستورکارهای سفر او مربوط به خرید سامانه دفاع موشکی "s400" از روسیه است.

به گزارش انتخاب، شبکه تلویزیونی (NTV) ترکیه گزارش داده که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور قصد دارد در جریان سفرش در 9 و 10 مارس به روسیه با رئیس جمهوری روسیه دیدار کرده و در پی آن در نشست شورای عالی همکاری ترکیه-روسیه شرکت کند.

همچنین انتظار می رود که دو طرف درباره مسائلی نظیر روابط دو جابنه افزایش همکاری تجاری-اقتصادی و فروش سامانه‌های دفاع موشکیs400  روسیه به ترکیه به بحث بپردازند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز با تایید این سفر اردوغان گفت: که چنین مذاکراتی برنامه ریزی شده است.

هم زمان احمد برات جونکار، نماینده پارلمان ترکیه از حزب عدالت و توسعه حاکم در ترکیه نیز تایید کرده که آنکارا به خرید سامانه دفاع موشکی s400 تریانف از روسیه با هدف تولید سامانه دفاع هوایی خودش، ابراز تمایل کرده است.

وی گفت: ترکیه قصد دارد عمدتا خودش سامانه‌های دفاع هوایی از این نوع را تولید کند. ما در این خصوص نیاز تبادل تکنولوژی و تولید مشترک داریم این مسئله برای ترکیه اهمیت دارد، چرا که  نیاز دارد که صلاح های جدیدش را با بهترین قیمت ممکن تهیه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان برای خرید سامانه موشکی S400 اوایل مارس به روسیه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..