تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات مردم بحرین در محکومیت شهادت یک جوان

مردم بحرین امروز در برخی نقاط این کشور در محکومیت شهادت یک جوان 21 ساله و بازداشت چند بانوی بحرینی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، ساکنان شهرک «النویدرات» امروز جمعه با برگزاری تظاهراتی ضمن محکوم کردن اقدام دولت بحرین در به شهادت رساندن یک جوان 21 ساله، شعارهای مبنی بر «حمد بن عیسی اعدام باید گردد» سر دادند.
 
شبکه 14 فوریه گزارش داد که در شهرک العکر درگیری‌ بین مردم خشمگینی که در محکومیت شهادت «عبدالله العجوز» به خیابان آمده بودند، با نیروهای امنیتی به وقوع پیوست.
 
در شهرک سند نیز جوانان انقلابی به نشانه یاری زنان بازداشتی و اعلام وفاداری به شهدا به خیابان‌ها آمده و لاستیک‌های خودروها را آتش زدند.
 
نیروهای امنیتی بحرین هفته گذشته یک جوان 21 ساله در شهرک النویدرات را به شهادت رساندند و از سوی دیگر وزارت کشور بحرین با انتشار تصاویری از چند شهروند از جمله 4 زن مدعی شد که آنها از اعضای یک باند تروریستی هستند که اخیرا دستگیر شده‌اند.
 
برگزاری این تظاهرات‌ها در حالی است که تنها سه روز به محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین باقی مانده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات مردم بحرین در محکومیت شهادت یک جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..