تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ترحیم خبرنگار فقید برگزار می‌شود

مراسم ترحیم کمال حاجی‌پور روز یکشنبه هشتم اسفندماه برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم و یادبود زنده‌یاد کمال حاجی‌پور روز یکشنبه هشتم اسفندماه از  ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مسجد امام خمینی (ره) شهرک اکباتان واقع در فاز ۲ برگزار می‌شود.

کمال حاجی‌پور متولد ۱۳۵۰ و دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از همکاران قدیمی خبرگزاری ایسنا، پس از تحمل چند سال مراحل درمانی بیماری تومور مغزی، صبح روز پنجشنبه ۵ اسفند از دنیا رفت.

حاجی‌پور از سال ۸۱  در ایسنا فعالیتش را به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرد و پس از مدتی، چند سال به عنوان مترجم و خبرنگار پژوهش سینمایی مشغول بود. او مدتی هم در کسوت دبیر بخش هنرهای تجسمی و موسیقی فعالیت کرد که تا نیمه سال ۹۳ ادامه داشت.

حاجی‌پور در چند سال گذشته در مقام معلمی آموزش و پرورش نیز مشغول بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ترحیم خبرنگار فقید برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..