تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک زن معترض با کندن لباس خود کنفرانس ماری لوپن را به تشنج کشید

یک زن معترض با کندن لباس خود کنفرانس ماری لوپن را به تشنج کشیدنشست خبری ماری لوپن رهبر حزب افراطیون فرانسه این بار با حمله و فریاد یک زن روبرو شد. 

به گزارش ایران به نقل از دیلی میل معترض خشمگین ناگهان از میان خبرنگاران برخاست و با شعار سیاستمدار لاف زن و دروغگو کمپین انتخاباتی این کاندیدا را به تشنج کشید. تصاویر مربوط به این معترض رهبر افراطیون در حالی که بادیگاردهای خانم لوپن او را با زحمت از جلسه اخراج می کنند در فضای مجازی در سطح گسترده منتشر شد.

 طبق گفته انجمن های هوادار حقوق زنان و فمنیست ها که این زن معترض نیز عضو آن می باشد خانم ماری لوپن در حالی برای جلب آرای زنان تلاش می کند که هیچ برنامه ای برای بهبود وضعیت معیشتی و پایگاه اجتماعی این قشر ندارد. زن معترض در جلسه کنفرانس لوپن برای جلب افکار عمومی  روی بدن خود شعارهایی علیه این کاندیدای افراطیون نوشته بود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک زن معترض با کندن لباس خود کنفرانس ماری لوپن را به تشنج کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..