تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه مهدی رحمتی و تهدید به افشاگری + متن نامه

نامه مهدی رحمتی و تهدید به افشاگری + متن نامه

مهدی رحمتی در اینستاگرام به تازگی نامه ای نوشته است که بسیار جنجالی شده است. پورتال وهاران در این مقاله نامه افشاگری مهدی رحمتی را برای شما عزیزان منتشر می کند. همچنین در ادامه می توانید بیوگرافی مهدی رحمتی را مطالعه نمایید.

سید مهدى رحمتى بابت پذیرفته نشدن درخواست فرجام خواهى محرومیتش به شدت شاکى شده و مسوولان فوتبال را تهدید به افشاگرى کرد.

کاپیتان استقلال که در دیدار دربى به دلیل اتفاقات و درگیرى هایى که به وجود آورد با محرومیت از سوى کمیته انضباطى مواجه شد، انتظار داشت این مساله با درخواست فرجام خواهى برطرف شود اما روز گذشته کمیته انضباطى این محرومیت را قطعى اعلام کرد.

کاپیتان شماره یک استقلال که اکنون به همراه تیمش در اردوى پیش از جدال با التعاون حضور دارد با انتشار پستى تهدید آمیز در صفحه اینستاگرامش مسوولان کمیته انضباطى و فدراسیون فوتبال ایران را به تهدید مواجه کرده و اعلام کرده در پایان جدال با این حریف عربستانى ناگفته هایش در خصوص مسائل پشت پرده فوتبال ایران را در میکسدزون خواهد گفت.

متن گفته هاى مهدى رحمتى به این شرح است:

اگر تا امروز درباره این حکم ناعادلانه و عجیب و غریب سکوت کردم فقط به احترام آقای تاج بود.

من حتی فکر می‌کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه‌ی بازی حساس نماینده ایراان مقابل عربستان هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد.

اگر نمی‌توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا ( بعد از بازی با التعاون) درباره اتفاقات عجیب این روز‌های فوتبال ایران صحبت خواهم کرد از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیاز‌ها گرفته تا حضور غیر فوتبالی‌ها، دوشغله‌ها و بازنشسته‌‌ها در فوتبال ایران!

کاش وزارت ورزش، به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند.

نامه مهدی رحمتی و تهدید به افشاگری + متن نامه

نامه مهدی رحمتی و تهدید به افشاگری + متن نامه

زندگینامه مهدی رحمتی

سید مهدی رحمتی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۶۱ در تهران) دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و کنونی باشگاه فوتبال استقلال تهران است.[۲][۳] رحمتی با ۷۷ بازی ملی بعد از احمدرضا عابدزاده دومین دروازه‌بان با بیشترین بازی‌های در تیم ملی ایران است. او همچنین در تیم‌های مطرح ایران بازی کرده است و با ۴ قهرمانی یکی از پر افتخارترین بازیکنان لیگ است. او در خرداد ۹۳ از استقلال جدا شد اما در تیر ۹۴ به استقلال برگشت. از نظرسنجی خبرآنلاین بعد از ناصر حجازی و عابدزاده سومین دروازه‌بان تاریخ ایران است. او همچنین با جواد نکونام و فرهاد مجیدی از مخالفان سرسخت امیر قلعه نویی هستند. او همچنین در سال ۲۰۱۰ بهترین دروازه‌بان آسیا و در سال ۲۰۱۳ دومین دروازه‌بان برتر آسیا شد.

او همچنین سابقه سنگربانی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و مس کرمان را داشته‌است. او به دلیل اختلاف با کارلوس کیروش از تیم ملی فوتبال ایران کنار گذاشته شد.

زندگی شخصی

رحمتی در یک خانواده مذهبی چهار نفره، از والدینی آذربایجانی در تهران به‌دنیا آمد،[۴][۵] وی متأهل و دارای دو فرزند به نام‌های علی و عطا است.[۶] همچنین وی در اواخر سال ۱۳۸۹ در مصاحبه‌ای جنجالی مدعی شد در اوایل دوران جوانی برای گذران زندگی با ماشین شخصی مسافرکشی می‌کرده‌است.[۷]

زندگی ورزشی

سال ۱۳۷۴ اولین قرار دادش را با تیم نوجوانان پاس امضاء کرد و تا سال ۱۳۷۶ درتمامی رده‌های سنی این باشگاه بازی کرد. بعد به تیم دخانیات و سپس به تیم فجر سپاسی پیوست در آنجا بود که رحمتی در سطح اول فوتبال ایران مطرح شد و بعد از چهار فصل حضور در فجر سپاسی به تیم سپاهان پیوست. حضور او در سپاهان به یک فصل بیشتر نرسید تا این که در سال ۱۳۸۴ پیراهن استقلال را بر تن کرد. وی بعد از ۲ فصل بازی در استقلال، ۲ فصل هم تیم در مس کرمان حضور یافت و در ابتدای لیگ نهم دوباره به سپاهان بازگشت. رحمتی درسال ۱۳۸۸ توانست دروازه‌بان اول تیم ملی شود. وی پس‌از ۲ فصل بازی در تیم سپاهان بار دیگر در سال ۱۳۹۰ به استقلال بازگشت. در ۲۵ اسفند ۹۰ در حساس‌ترین بازی سال استقلال که این تیم می‌توانست بعد از ۳ سال به قهرمانی در فوتبال برتر ایران رسیده و برای ششمین بار قهرمان جام حذفی شود، او با لباسی به زمین رفت که ناصر حجازی برایش به یادگار گذاشته بود. لباسی که روزگاری ناصر حجازی با آن توانست ستاره برتر بازی ایران و کره شمالی باشد در پیونگ یانگ و از آنجا به عقاب آسیا مشهور شود. لباسی سبز رنگ که حجازی از آن خاطرات زیادی در بازی‌های ملی داشت.[۸] رحمتی پس از ۳ سال حضور در استقلال و اختلاف با مدیریت جدید باشگاه به تیم تازه لیگ برترشدهٔ پیکان پیوست تا این فصل با پیراهن این تیم به میدان برود.[۹]

فجر سپاسی

او اولین بار در سال ۷۹ به فجر سپاسی آمد و اولین تیم بزرگسال او فجر سپاسی بود. او با فجر سپاسی به قهرمانی جام حذفی رسید.[۸]

سپاهان

او اولین بار در سال ۸۳ به سپاهان آمد و یک فصل در سپاهان ماند؛ و برای بار دوم در سال ۸۸ به سپاهان رفت او در سپاهان خوب درخشید و با بازی‌های خوب توانست دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال شود و با سپاهان دو قهرمانی لیگ برتر بدست آورد.

استقلال

او اولین بار در سال ۸۴ به استقلال پیوست و توانست با بازی خوب جای وحید طالب لو را در دروازه‌بانی بگیرد و بازی‌های مهمی درون دروازه بایستد. او برای بار دوم در سال ۹۰ به استقلال پیوست و با استقلال به قهرمانی لیگ و جام حذفی رسید. او برای بار سوم در تیر ۹۴ به استقلال پیوست.

خداحافظی از تیم ملی

رحمتی در ۱ بهمن ۱۳۹۱ از تیم ملی ایران به صورت موقت خداحافظی کرد و علت این اتفاق را بیان نکردو از آن به بعد هرگز به تیم ملی دعوت نشده است.

دروازه بسته

مهدی رحمتی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱ با تیم استقلال از ۳۴ بازی برگزار شده در لیگ برتر توانست۲۴ بار دروازه خود را بسته نگه دارد همچنین وی از چهار بازی برگزار شده در جام حذفی توانست در ۳ مسابقه دروازه اش را بسته نگه دارد که در مجموع ۳۸ مسابقه‌ای که در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد توانست در ۲۴ مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد که در ادوار گذشته فوتبال ایران ثبت چنین آماری از سوی یک دروازه‌بان بی‌سابقه بوده است.[۱۰]

آمار باشگاهی آخرین به روز رسانی ۱۵ فوریه ۲۰۱۵ آمار باشگاهی لیگ جام قاره‌ای مجموع فصل جام لیگ بازی گل بازی گل بازی گل بازی گل ایران لیگ جام حذفی آسیا مجموع ۸۰–۱۳۷۹ فجر سپاسی لیگ آزادگان ۵ ۰ ۲ ۰ – – ۷ ۰ ۸۱–۱۳۸۰ لیگ برتر ۱۱ ۰ ۱ ۰ ۲ ۰ ۱۴ ۰ ۸۲–۱۳۸۱ ۱۰ ۰ ۱ ۰ – – ۱۱ ۰ ۸۳–۱۳۸۲ ۱۴ ۰ ۱ ۰ – – ۱۵ ۰ ۸۴–۱۳۸۳ سپاهان ۲۶ ۰ ۰ ۰ ۶ ۰ ۳۲ ۰ ۸۵–۱۳۸۴ استقلال ۱۴ ۰ ۰ ۰ – – ۱۴ ۰ ۸۶–۱۳۸۵ ۹ ۰ ۰ ۰ – – ۹ ۰ ۸۷–۱۳۸۶ مس ۳۳ ۰ ۱ ۰ – – ۳۴ ۰ ۸۸–۱۳۸۷ ۳۲ ۰ ۰ ۰ – – ۳۲ ۰ ۸۹–۱۳۸۸ سپاهان ۳۰ ۰ ۱ ۰ ۶ ۰ ۳۷ ۰ ۹۰–۱۳۸۹ ۳۲ ۰ ۴ ۰ ۷ ۰ ۴۳ ۰ ۹۱–۱۳۹۰ استقلال ۳۴ ۰ ۵ ۰ ۹ ۰ ۴۸ ۰ ۹۲–۱۳۹۱ ۳۴ ۰ ۴ ۰ ۸ ۰ ۴۶ ۰ ۹۳–۱۳۹۲ ۲۳ ۰ ۲ ۰ ۴ ۰ ۲۹ ۰ ۹۴–۱۳۹۳ پیکان ۱۷ ۰ ۰ ۰ – – ۱۷ ۰ ۹۵–۱۳۹۴ استقلال ۲۶ ۰ ۳ ۰ – – ۲۹ ۰ مجموع ایران ۳۵۵ ۰ ۲۵ ۰ ۴۶ ۰ ۴۲۶ ۰ مجموع حرفه‌ای ۵۵۵ ۰ ۲۹ ۰ ۵۰ ۰ ۵۶۳ ۰ افتخارات باشگاهی لیگ برتر قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵-۸۴ به همراه تیم استقلال تهران قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۸۸ به همراه تیم سپاهان اصفهان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۱ به همراه تیم استقلال تهران سومی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم مس کرمان سومی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ به همراه تیم استقلال تهران جام حذفی قهرمانی در جام حذفی ۸۰-۷۹ به همراه تیم فجر سپاسی شیراز قهرمانی در جام حذفی ۹۱-۹۰ به همراه تیم استقلال تهران نایب قهرمانی در جام حذفی ۸۱-۸۰ به همراه تیم فجر سپاسی شیراز نایب قهرمانی در جام حذفی ۸۲-۸۱ به همراه تیم فجر سپاسی شیراز ملی قهرمانی فوتبال غرب آسیا قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۴ به همراه تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی بازیهای آسیایی بوسان کره جنوبی قهرمانی جام سایوان ایران قهرمانی جام ال. جی ایران قهرمانی جام ال. جی سوریه فردی دومین دروازه‌بان برتر آسیا درسال۲۰۰۹ بهترین دروازه‌بان آسیا در سال ۲۰۱۰ دومین دروازه‌بان برتر آسیا در سال ۲۰۱۳ بهترین دروازه‌بان لیگ فوتبال ایران۸۲–۸۱ بهترین دروازه‌بان لیگ فوتبال ایران۸۷–۸۶ بهترین دروازه‌بان لیگ فوتبال ایران۹۱–۹۰ بهترین دروازه‌بان لیگ فوتبال ایران ۹۲–۹۱ رکورد دروازه بسته تاریخ فوتبال ایران ۹۲–۹۱ رکورد دروازه بسته درتاریخ تیم ملی با۳۴ کلین شیت انتخاب به عنوان سومین بازیکن محبوب جهان در سال ۲۰۱۲ انتخاب به عنوان دومین بازیکن برتر ایران در سال ۱۳۹۱[۱۱] جزء ۵ بازیکن پرافتخار لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ عنوان قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان

بهترین دروازه‌بان سال‌های ۹۰ تا ۹۲ جزو چهار دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران توسط برنامه نود

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه مهدی رحمتی و تهدید به افشاگری + متن نامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..