تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آوار بر سر 2 کارتن خواب ریخت و آنها را روانه بیمارستان کرد

محمد اکبری در تشریح جزئیات این خبر افزود: این سانحه صبح امروز در منطقه اسماعیل آباد در شرق مشهد رخ داده که با اعلام آن به مرکز فرماندهی سازمان، ماموران سه ایستگاه شماره 21،12 و 8 به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به متروکه بودن این منزل حدوداً 40 متری، اظهار کرد: در زمان ریزش آوار دو کارتن خواب در منزل بودند که هر دو در زیر آوار محبوس و مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه Incident پس از عملیات آواربرداری و رهاسازی از زیر آوار به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل داده شدند.

اکبری تصریح کرد : در این سانحه دو مرد 39 و 50 ساله مصدوم شدند که مرد 50 ساله در معاینات اولیه هیچ گونه علایم حیاتی نداشت، اما تکنسین های اورژانس وی را با امید به برگشت به زندگی بلافاصله به همراه دیگر مصدوم حادثه که دچار جراحات سطحی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد در خاتمه علت بروز این حادثه را بر اساس بررسی های اولیه، بارندگی های اخیر و قدیمی بودن منزل متروکه اعلام و عنوان کرد: منازل مجاور این محل نیز مورد بازدید و هشدار کارشناسان آتش‌نشانی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آوار بر سر 2 کارتن خواب ریخت و آنها را روانه بیمارستان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..