تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون: طرح مبارزه با داعش فراتر از عراق و سوریه است

ژنرال ژوزف دانفورد در سخنانی تصریح کرد: «این طرح از مرزهای عراق و سوریه فاتر می رود و خطری را که تندروها در سراسر جهان برای شعله ور کردن آتش درگیری ها دارند، شامل می شود». وی افزود: «پیش نویس این طرح تا روز دوشنبه آینده خود را نشان خواهد داد».

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که طرح وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای شکست دادن داعش از مرزهای عراق و سوریه فراتر می رود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فردا، ژنرال ژوزف دانفورد در سخنانی تصریح کرد: «این طرح از مرزهای عراق و سوریه فاتر می رود و خطری را که تندروها در سراسر جهان برای شعله ور کردن آتش درگیری ها دارند، شامل می شود». وی افزود: «پیش نویس این طرح تا روز دوشنبه آینده خود را نشان خواهد داد».

دانفورد گفت: «طرح اولیه، چارچوب گسترده تری از آنچه که در آغاز فکر می شد، خواهد بود و چه بسا در آغاز جزئیاتی تاکتیکی نظیر درخواست های مشخص در ارتباط با نیروها را نادیده بگیرد».

وی با اشاره به گروههای تندروی دیگری نظیر القاعده تصریح کرد: «مسئله به سوریه و عراق مربوط نیست بلکه به خطری مربوط می شود که از مرزهای منطقه فراتر می رود».

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: «وقتی گزینه های پیش رئیس جمهور می بریم، این گزینه ها در چارچوب خطر در سراسر جهان است».

وی گفت: «ارزیابی ارتش آمریکا نشان می دهد که داعش 45 هزار جنگجوی خارجی را از بیش از یکصد کشور در سراسر جهان جذب کرده است».

دانفورد گفت: «برای اینکه طرح ما موفق شود، ما پیش از هر چیز نیاز به قطع بافت همبند بین گروههای منطقه ای داریم که اکنون خطری جهانی به شمار می روند».

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون: طرح مبارزه با داعش فراتر از عراق و سوریه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..