تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت خارجه از اجرای طرح‌های بین‌المللی در قزوین حمایت ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود نصرتی بعد از ظهر امروز در نشست سفیران کشورهای خارجی با مدیران شهری قزوین اظهار داشت: برگزاری اجلاس شهرداران آسیایی و همچنین اجلاس جاده ابریشم در قزوین گام اثرگذار در معرفی توانمندی‌های قزوین به جهان بود که این مهم در توسعه مبادلات با کشورهای خارجی نیز موثر است.

وی بیان کرد: توسعه روابط بین‌المللی از اولویت‌های قزوین بوده که خوشبختانه در این زمینه ظرفیت صنعتی، کشاورزی و گردشگری مطلوبی داشته که باید در جهت رونق اقتصادی بکارگیری شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه فعالیت بین‌المللی با کشورهای جاده ابریشم در دستور کار است، تصریح کرد: براساس رای‌گیری میان شهرهای مجمع جهانی شهرهای اسلامی، قزوین مسئولیت این مجمع را برعهده گرفته و در حال حاضر 73 شهر عضو این مجمع شده‌اند.

نصرتی گفت: وزارت خارجه در زمینه اجرای طرح‌های بین‌المللی در قزوین حمایت ویژه‌ای دارد که این مهم در پیشرفت و ارتقاء جایگاه قزوین نقش بسزایی دارد و باید مورد توجه مدیران و مسئولان استانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: از تمام سفرای خارجی برای سفر به استان قزوین و آشنایی با توانمندی‌های این استان دعوت می‌شود چراکه بستر توسعه مبادلات را فراهم خواهد کرد.

شهردار قزوین از تاسیس موزه تاریخ تمدن جهان اسلام در قزوین و عضویت وزیر امور خارجه کشور در هیئت امنای این موزه خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت خارجه از اجرای طرح‌های بین‌المللی در قزوین حمایت ویژه‌ای دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..