تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار گوشی آیفون 7 پلاس اپل؛ خطر از بیخ گوش کاربر این گوشی گذشت

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس اپل؛ خطر از بیخ گوش کاربر این گوشی گذشت

روز گذشته، تصاویری از یک گوشی آیفون 7 پلاس منفجر شده در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذشته شد و طولی نکشید که شرکت اپل تحقیقات خود را به منظور پی بردن به علت انفجار این گوشی که متعلق به شخصی به نام بریانا الیواس بوده، آغاز کرد. با تک شات همراه باشید.

الیواس در توضیحات مربوط به این اتفاق عنوان کرد که روز قبل از انفجار و پس از آن که نتوانست گوشی خود را روشن کند، به فروشگاهی که گوشی خود را از آن جا خریداری کرده بود، رفت و مسئله را با یکی از کارکنان اپراتور اسپرینت در آن فروشگاه مطرح کرد. کارمند اسپرینت پس از مشاهده گوشی و تست آن توسط دستگاه های مخصوص، متوجه مشکل خاصی نشد و پس از روشن کردن گوشی، آن را به الیواس تحویل داد.

فردای آن روز، یکی از دوستان الیواس گوشی را از شارژر اصلی اپل جدا کرد و بر روی کمد قرار داد. وی ناگهان متوجه خارج شدن دود از بدنه گوشی شد و در این جا بود که بی درنگ، گوشی را به داخل حمام پرت کرد و طولی نکشید که گوشی منفجر شد. البته اپل، گوشی منفجر شده الیواس را با یک آیفون 7پلاس جدید تعویض و عنوان کرد که با وی در ارتباط است تا بتواند به دلیل اصلی بروز این اتفاق پی ببرد.

الیواس در این رابطه عنوان کرد:

من خواب بودم و گوشی بالای سرم در حال شارژ بود. پس از آن که دوستم آمد گوشی را برداشت و در داخل کم قرار داد. اما ناگهان متوجه سر و صدا و خارج شدن دودی عجیب از گوشی ام شد و با مشاهده این وضعیت، بدون کمترین وقفه ای، گوشی را برداشت و به در حالی که همچنان دود از آن خارج می شد به داخل حمام پرت کرد و چند ثانیه بود گوشی منفجر شد.

الیواس افزود که همیشه از شارژرهای اصلی اپل استفاده می کرده و اگر ادعای وی درست باشد، می توان در مورد این اتفاق، انگشت اتهام را از شارژهای متفرقه و سایر شرکت ها برداشت و باید به دنبال دلایل دیگری بود. دلایلی که هم اکنون مهندسان این شرکت در حال بررسی و جست و جوی آن هستند.

آیفون من خواب بودم و گوشی بالای سرم در حال شارژ بود. پس از آن که دوستم آمد گوشی را برداشت و در داخل کم قرار داد. اما ناگهان متوجه سر و صدا و خارج شدن دودی عجیب از گوشی ام شد و با مشاهده این وضعیت، بدون کمترین وقفه ای، گوشی را برداشت و به در حالی که همچنان دود از آن خارج می شد به داخل حمام پرت کرد و چند ثانیه بود گوشی منفجر شد.
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار گوشی آیفون 7 پلاس اپل؛ خطر از بیخ گوش کاربر این گوشی گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..