تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت بازی Killzone 5 توسط یک روزنامه هلندی لو رفت

ساخت بازی Killzone 5 توسط یک روزنامه هلندی لو رفت

استودیو گوریلا گیمز، خالق سری محبوب «کیلزون» (Killzone)، هم‌ اکنون درگیر انتشار بازی مورد انتظار انحصاری پلی‌استیشن 4، یعنی Horizon: Zero Dawn است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، این استودیو مدتی است بر روی نسخه جدید سری بازی‌های Killzone کار می‌کند؛ البته اگر بتوان به گفته‌های یک روزنامه نه‌چندان بزرگ هلندی اعتنا کرد! با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

این مطلب مهم که توسط روزنامه‌ای هلندی منتشر شده و وب‌سایت PlayStation Universe به آن پی برده، می‌گوید که نسخه جدید سری بازی‌های کیلزون، یعنی بازی «کیلزون 5» (Killzone 5) هم اکنون توسط شعبه هلندی استودیو گوریلا گیمز در شهر آمستردام در دست ساخت است؛ این شعبه، در اصل شعبه اصلی گوریلا گیمز است که هم سری Killzone 5 را ساخته و هم بازی Horizon.

 

این خبر که در حقیقت توسط وب‌سایت این روزنامه (Parool.nl) منتشر شده، می‌گوید که مدت‌هاست گوریلا گیمز کار بر روی کیلزون جدید را آغاز کرده است؛ در مطلب منتشر شده بر روی این‌ وب‌سایت هلندی آمده است:

استودیو گوریلا گیمز که ۲۷۰ نفر کارمند دارد و در سال ۲۰۰۵ توسط سونی خریداری شده است، در حال ساخت Killzone جدید است!

 

این را هم بد نیست بگوییم که این موضوع، می‌تواند اشتباهی ساده توسط نگارنده آن مطلب باشد. اما چیزی که امکان صحت داشتن این موضوع را قوی‌تر از قبل می‌کند، این است که این دفتر اصلی این روزنامه (همچون گوریلا گیمز) در شهر آمستردام قرار دارد. بنابراین این امکان وجود دارد که اعضای این دو، با هم ارتباطات نزدیکی داشته باشند و برخی صحبت‌ها میان آن‌ها رد و بدل شده باشد.

 

در ضمن چیزی که این موضوع را بیش از پیش مرموز می‌کند، این است که مدتی پیش یکی از اعضای انجمن بزرگ ردیت پستی را در این انجمن منتشر کرد که چنین تیتری داشت «سونی نسخه جدید کیلزون را تایید کرده و این در حالی است که هیچ کس از آن خبر ندارد!» اما پس از گذر تنها یک ساعت، این پست حذف شده بود. 

 

اولین نسخه از مجموعه Killzone در سال ۲۰۰۴ برای کنسول پلی‌استیشن 2 عرضه شد و بارها به خاطر گرافیک و صحنه‌های اکشنش تحسین شد. در سال‌های بعد، دو نسخه دیگر از این سری برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شدند و در نهایت چند سال پیش شاهد عرضه نسخه چهارم این سری (Killzone: ShadowFall) برای پلی‌استیشن 4 بودیم. گفتنی است که Killzone: ShadowFall جزو بازی‌های هنگام عرضه (لانچ‌تایتل) پلی‌استیشن 4 بود.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما ساخت Killzone جدید حقیقت دارد؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت بازی Killzone 5 توسط یک روزنامه هلندی لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..