تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای تصاویری از ساعت هوآوی واچ 2 قبل از رونمایی در MWC 2017

افشای تصاویری از ساعت هوآوی واچ 2 قبل از رونمایی در MWC 2017

هوآوی امسال با دستی پر به نمایشگاه MWC 2017 خواهد آمد و آخرین خبرها حاکی از این است که علاوه بر رونمایی از دو اسمارت‌فون جدید به نام های پی 10 و پی 10 پلاس، از نسل جدید ساعت های هوشمند خود تحت عنوان هوآوی واچ 2 نیز رونمایی خواهد کرد. با تک شات همراه باشید.

در همین رابطه، ساعاتی پیش، حساب توییتری evleaks@، که در زمینه افشای اطلاعات مربوط به محصولات هوشمند، ید طولایی دارد تصاویری را منتسب به این ساعت در فضای وب منتشر و ادعا کرده است که هوآوی امسال در کنگره جهانی موبایلی از ساعتی با این شکل و شمایل رونمایی خواهد کرد.

همانند آن چه که در تصاویر زیر می بینید، این ساعت از طراحی اسپرت‌تر در مقایسه با مدل قبلی بهره می برد و گفته می شود که به جدیدترین نسخه از سیستم عامل محصولات پوشیدنی گوگل موسوم به اندروید ور 2 مجهز خواهد بود.

از دیگر ویژگی هایی که برای این ساعت پیش بینی شده است، می توان به درگاه نانو سیم‌کارت اشاره کرد که با استفاده از آن می توان از ارتباط سلولار بهره گرفت و بدون اتصال به گوشی هوشمند، از قابلیت های آن به بهترین شکل استفاده کرد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این درگاه سیم کارت، در تمامی مدل های این گوشی وجود خواهد داشت یا تنها در یک مدل خاص تعبیه و روانه بازار خواهد شد.

با این حال، تنها چند روز به برگزاری کنفرانس اختصاصی هوآوی در این رویداد باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه این تصاویر و ویژگی ها به واقعیت تبدیل خواهند شد.

هوآوی هوآوی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای تصاویری از ساعت هوآوی واچ 2 قبل از رونمایی در MWC 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..