تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی شهرداری با 300 وظیفه متنوع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید حیدریان  اظهارکرد: شهرداری اصفهان به منظور ارایه خدمات به موقع به شهروندان در سال96 اقدام به تأسیس سازمان آمار، اطلاعات و خدمات رایانه ای کرد.

وی با بیان اینکه تدوین و اجرای برنامه اول و دوم و سوم در قالب برنامه اصفهان 1400 از جمله توجهات این سازمان در سالهای اخیر بوده است، گفت: چشم انداز و راهبردهاي سازمان فاوا شهرداري اصفهان در راستاي تحقق شهرداري الكترونيكي، افزايش رضايتمندي شهروندان، ارتقاء بهره وري و نيل به تعالي سازماني، توليد و توسعه سيستم‌هاي اطلاعاتي پشتيبان شهرداري، به روز نگهداري زير ساخت‌هاي فني، غير فني و منابع سازمان ، پشتيباني و تدارك تجهيزات فاوا،  افزايش بهره‌وري پرسنل سازمان با استقرار مدل‌هاي بهره وري و تعالي سازماني و استانداردها و سيستم هاي مديريت و راهبري فاوا و... در جهت دستيابي به اهداف و انجام ماموريت هاي سازمان است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان ادامه داد: این سازمان درصدد است با تكيه بر دانايي و توسعه فراگير فناوريهاي نوين اطلاعاتي و ارتباطاتي، بازوي توانمندي براي شهرداري اصفهان باشد و با ايجاد زير ساختهاي فاوا مناسب شهري (از قبيل زيرساختهاي ارتباطي ، ديتاسنتر ، تشكيلات و رهبري مناسب فاوا ، و آموزش و فرهنگسازي كاركنان و مديران شهرداري و همچنين شهروندان) و خودكارسازي فرآيندهاي كسب و كار شهرداري از فرآيندهاي مقدماتي به فرآيندهاي رونددار و سپس تعريف شده در قالب سيستمهاي اطلاعاتي مكانمند يكپارچه ، باعث "نظام‌مند نمودن امور داخلي شهرداري " و "ارائه خدمات شايسته و مناسب به شهروندان " شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها به عنوان دستگاههای اجرایی بزرگ با 300 وظیفه مختلف و متنوع خدمت رسانی می کنند،خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم در شهرداری خدمات را به گونه ای ارایه کنیم که مردم بدون مراجعه حضوری به شهرداری ها بتوانند از آنها استفاده کنند، تبعات بسیار خوبی از جمله کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به همراه خواهد داشت.

حیدریان یادآور شد: طبق آمار رسمی اعلام شده متأسفانه سالانه 3 میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند و اگر ما بتوانیم هر حرکتی را برای کاهش آلودگی هوا انجام دهیم ، برای آحاد مردم مفید است.

وی با اشاره به اینکه پرتال شهرداری اصفهان از سال 1388 راه اندازی شد و تاکنون 100 زیرسایت و 119 خدمت الکترونیکی بر روی آن ارایه شده است، گفت: خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان از طریق آدرس Esfahan.ir در دسترس مردم قرار داد و عموم مردم می توانند از طریق این پرتال دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی شهرداری با 300 وظیفه متنوع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..