تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی اعتبارات جدید برای آبرسانی به روستاهای جیرفت

پیش بینی اعتبارات جدید برای آبرسانی به روستاهای جیرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان،  یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست رسیدگی به مشکلات آب روستایی شهرستان جیرفت گفت: تامین آب آشامیدنی با کیفیت برای مردم روستاها که قطب تولید و اشتغال مولد هستند از مهمترین اولویت‌های متولیان در کشور است. 

وی افزود: در لایجه بودجه سال اینده کشور که در مجلس در حال بررسی است اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع ها و طرح‌های آب شهری جیرفت، 60 میلیارد ریال برای عنبرآباد و 15 میلیارد ریال برای آب روستایی این 2 شهرستان پیش بینی شده است.

 وی گفت: این بودجه علاوه بر 200 میلیارد ریال اعتباری است که از محل صندوق توسعه ملی به آبرسانی روستاهای جیرفت اختصاص یافته است . 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین هیات دولت از محل ماده 10 و 12 قانون شهرهای دارای تنش آبی 20 میلیارد ریال برای توسعه شبکه آبی شهر بلوک و 15 میلیارد ریال برای شهر جبالبارز اختصاص داده است.

در بازدید مدیرکل نظارت بر طرح های آب و فاضلاب کشور از طرح های آبرسانی شهرستان جیرفت اعلام شد 364 روستای بالای 20 خانوار و 280 روستای زیر 20 خانوار در این شهرستان وجود دارد که از میان انها 162 روستای بالای 20 خانوار فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی اعتبارات جدید برای آبرسانی به روستاهای جیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..