تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ کشف بيش از هزار حلقه سی دی غير مجاز در لاهيجان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت ، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت:در راستاي اجراي طرح جمع آوری محصولات مخرب ضد فرهنگی، بازديد از واحدهای صنفی توزيع كننده محصولات فرهنگی در دستور كار پليس قرار گرفت.   
 
سرهنگ محمود قاسمی افزود:ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان لاهيجان طي بازديد از دو واحد خدمات كامپيوتري،  هزار و 211 حلقه سي دي غير مجاز كشف و ضبط كردند. 
 
 سرهنگ قاسمی با تاكيد بر دستگيري دو متهم و پلمپ اين دو واحد خدمات كامپيوتري، خاطرنشان كرد: امروزه دشمن از طريق جنگ نرم و فضاي مجازي و سايبري فرهنگ جامعه اسلامي ما را هدف قرار داده و مبارزه با اين چنين دشمني هوشياري همه مسئولين و خانواده ها را مي طلبد.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ کشف بيش از هزار حلقه سی دی غير مجاز در لاهيجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..