تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از «مشرق» معادی تا ساخت «مغزهای کوچک زنگ زده» هومن سیدی

از «مشرق» معادی تا ساخت «مغزهای کوچک زنگ زده» هومن سیدیبه گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود اینکه انتظار می‌رود تولیدات سینما در این فصل با افت روبرو شود و طبق روال همیشگی اوایل سال آینده رونق بگیرد اما خبرهای خوبی در خصوص ساخت این آثار منتشر می‌شود.

«مغزهای کوچک زنگ زده»

در بین این آثار هومن سیدی، بازیگر و  کارگردان سینما، قرار است فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را جلوی دوربین ببرد و طبق اخبار حامد بهداد و نوید محمدزاده در آن نقش برادر را ایفا کنند اتفاقی که به هوشمندی سیدی برمی گردد،البته از طرفی کارگردان فراخوانی برای جذب برخی بازیگر داده است موضوعی که انگار برای فیلمساران جواب داده و بازخورد مثبتی به دنبال داشته است.

«مشرق»

پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما نیز که با پروژه داوود میرباقری «ماه تی‌تی» همراه بود و این پروژه به علت برخی مسائل پیش آمده متوقف شد، قرار است فیلم سینمایی خود با عنوان«مشرق» را بسازد.

البته معادی پیش از این قرار بود  فیلم سینمایی «بمب» را بسازد که فعلا خبری از ساخت آن نیست.

«شکستن همزمان بیست استخوان»

برادران محمودی خبر ساخت «شکستن همزمان بیست استخوان» را منتشر کردند و محسن تنابنده به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی با آن‌ها قرارداد بسته و جلوی دوربین جمشید محمودی به عنوان کارگردان می‌رود.

جمشید و نوید محمودی جزو سینماگران موفق محسوب می‌شوند و تا به حال با تولید آثار خود موفقیت های داخلی و خارجی را کسب کرده‌اند.

«آستیگمات»

مجیدرضا مصطفوی درجدیدترین ساخته سینمایی خود یعنی«آستیگمات» به جز مهتاب نصیرپور با نیکی کریمی، باران کوثری و محسن کیایی قرارداد بست و کماکان انتخاب بازیگر این کارگردان ادامه دارد.

«آرام و سرد»

«آرام و سرد» جدیدترین فعالیت سینمایی میثم هاشمی‌طباء است. البته این کارگردان دو پروژه سینمایی دیگر را نیز در دست تولید دارد که یکی آماده نمایش است و دیگری مراحل پیش تولید را انجام می‌گذراند.

«سال تحویل»

پروژه سینمایی«سال تحویل» که ساخت آن متوقف شده بود، قرار است با سرمایه گذار جدید و با همان تیم قبلی در مسیر ساخت قرار بگیرد.

«حالت پرواز»

سید جلال اشکذری برای ساخت جدیدترین اثر سینمایی خود«حالت پرواز» منتظر سرمایه است تا بتواند پس از «دلبری» قدمی دیگر در سینما بردارد.

«زنی با ارابه چوبی»

خداداد جلالی قرار بود «زنی با ارابه چوبی» را جلوی دوربین ببرد که نامساعد شدن هوا در منطقه‌ی مد نظر برای فیلمبرداری، باعث شد ساخت آن به تعویق بیفتد.

«اکسیدان»

حامد محمدی فرزند منوچهر محمدی تهیه کننده نام آشنای سینما در حال فیلمبرداری فیلم سینمایی خود یعنی«اکسیدان» است.

«نبودنت»

کاوه سجادی حسینی در جدیترین فعالیت سینمایی خود قصد ساخت فیلمی با عنوان «نبودنت» را دارد که این عاشقانه اجتماعی قرار است سال آینده جلوی دوربین برود.

حالا باید منتظر ماند و دید این شروع طوفانی فیلمسازان جوانان در آینده و در انتها چه بازتاب و نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از «مشرق» معادی تا ساخت «مغزهای کوچک زنگ زده» هومن سیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..