تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی کاملاً اسپرت ساعت جدید هوآوی مجهز به نانوسیم / عکس

طراحی کاملاً اسپرت ساعت جدید هوآوی مجهز به نانوسیم / عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - هوآوی واچ 2 طراحی کاملاً اسپرتی را به ارمغان آورده و چند روز قبل از رونمایی تصاویر رسمی آن منتشرشده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، مهم‌ترین خبر سال هوآوی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا که دو روز دیگر آغاز می‌شود رونمایی از پرچمدار 2017 خود یعنی  P10 خواهد بود اما تصاویر واچ 2 به‌عنوان ساعت جدید سازنده چینی،  پیش از مراسم، ظاهرا لورفته است.

واچ 2 هوآوی طراحی کاملاً اسپرتی داشته و برای انجام دستورات مختلف، دو دکمه تعریف شده و مهمترین ویژگی سخت‌افزاری آن سیم‌کارت خور بودن است که از سمت پایینِ ساعت، زیر بند، نانوسیم در آن قرار می‌گیرد.

قیمت و سایر مشخصات آن را باید 26 فوریه و در مراسم رسمی رونمایی جستجو کنیم.

 

5656  

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی کاملاً اسپرت ساعت جدید هوآوی مجهز به نانوسیم / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..