تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهران فاتح مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، بیش از 450 ورزشکار این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در رده های سنی جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان و در رشته های پرورش اندام ، فیزیک و بادی کلاسیک با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در بخش پرورش اندام ، تیم تهران (الف) عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، تیم پرورش اندام گیلان در مکان دوم قرار گرفت و تیم تهران (ب) نیز عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.
در رقابت های بادی کلاسیک نیز ، تیم تهران توانست روی سکوی قهرمانی کشور قرار گیرد ، فارس عنوان دوم این بخش را به خود اختصاص داد و تیم بادی کلاسیک گیلان رتبه سوم این رقابت ها را کسب کرد.
همچنین در رقابت های انفرادی بادی کلاسیک، در رده قدی 165 سانتی متر وحید ساعی از اصفهان ، در رده قدی 168 سانتی متر بهزاد محرری از گیلان ، در رده قدی 171 سانتی متر قاسم عباسپور از تهران، در رده قدی 175 سانتی متر وحید بادپی از تهران ، در رده قدی 180 سانتی متر علی غیاثی از تهران و در رده قدی 180+ سانتی متر فرشاد ولی پور از آذربایجان شرقی اول شدند.
در رقابت های فیزیک نیز در رده قدی 170 سانتی متر محمدحسین عدالتخواه ، در رده قدی 174 سانتی متر آریا نوروزی ، در رده قدی 178 سانتی متر میلاد صابریان و در رده قدی 178+ سانتی متر سیدمهراد کامران عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رقابت های پرورش اندام رده سنی پیشکسوتان، در سن 40 تا 45 سال رضا نکوپایان از تهران و در سن 46 تا 50 سال احمد مهدیان از تهران توانستند عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهند.
در مسابقات پرورش اندام رده سنی جوانان نیز، در وزن 70- کیلوگرم ابوالفضل اسماعیلی از خوزستان اول شد ، بیژن شیرزاد از فارس در مکان دوم قرار گرفت و سیدمحمد بهروش از تهران سوم شد.
در وزن 70+ جوانان نیز هادی جابری نژاد از تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد ، کورش حاجیان از اصفهان در مکان دوم قرار گرفت و محمد امیدی از کرمانشاه عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.
مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت 2 روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد که در نهایت نفرات برتر هر رده، به اردوی تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک کشور راه یافتند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهران فاتح مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..