تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بسکتبال با ویلچرشهرداری اراک با برد پگاه فارس از صعود به مرحله نهایی بازماند

به گزارش ایرنا، این دیدار در سالن جانبازان اراک برگزار شد که تیم پگاه فارس با نتیجه 55 بر 48پیروز میدان شد و تیم میزبان شهرداری اراک را شکست داد.
تیم شهرداری اراک هفته گذشته 29 بهمن ماه نیز در مرحله رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مقابل تیم پگاه فارس، بازی را با نتیجه 62 بر 56 واگذار کرد.
تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک از 2 هفته آینده پس از مشخص شدن رقبا برای به دست آوردن جایگاه پنجم تا هشتم لیگ برتر رقابت می کند.
مرحله نهایی مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ برتر کشور 18 تا 20 اسفندماه به میزبانی استان مازندارن در شهر آمل برگزار می شود.
هشت تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور حضور دارند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بسکتبال با ویلچرشهرداری اراک با برد پگاه فارس از صعود به مرحله نهایی بازماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..