تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: اف بی ای، توان جلوگیری از انتشار اخبار محرمانه را ندارد

به گزارش اسوشیتدپرس از واشنگتن، ترامپ این توییت را در پی انتشار خبرهایی مبنی بر این که 'رینس پریباس' رئیس کارکنان کاخ سفید از یک مقام ارشد اف بی ای درخواست کرده است که گزارش های رسانه ها را در باره تماس مکرر مشاوران مبارزات انتخاباتی ترامپ با ماموران و عوامل اطلاعاتی روسیه در جریان انتخابات سال گذشته (2016) آمریکا، تکذیب کندٰ،‌منتشرکرده است.
ترامپ نوشت: اف بی آی کاملا در جلوگیری از انتشار اسرار امنیت ملی که از مدت ها پیش از دولت ما به بیرون درز می کرده، ناتوان بوده است. اف بی آی حتی نمی تواند عوامل انتشار این اطلاعات را در درون این نهاد بیابد.
وی افزود: اطلاعات محرمانه ای که در اختیار رسانه ها گذاشته می شود، ممکن است تاثیر نابود کننده ای بر ایالات متحده داشته باشد.
به گزارش ایرنا، روزنامه واشنگتن پست روز پنجشنبه نوشت، پریباس از پلیس فدرال آمریکا (FBI) درخواست کرده است تا گزارش های پیشین رسانه ها به ویژه روزنامه نیویورک تایمز را در باره ارتباط اطرافیان ترامپ با روس‌ها در هنگام مبارزات انتخابات ریاست جمهوری، انکار کند.
نیویورک تایمز و شبکه خبری سی ان ان (CNN) چند روز پیش گزارش داده بودند: سازمان های امنیتی آمریکا در جریان مبارزات انتخاباتی، چند مکالمه تلفنی اعضای ستاد تبلیغات و مبارزات انتخاباتی ترامپ را با مقام های امنیتی روسیه، ردیابی و ضبط کرده اند.
این دو رسانه گزارش هایی را منتشر کرده بودند که نشان می داد مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی ترامپ، بدون داشتن مجوز لازم با سفیر روسیه در آمریکا تماس گرفته و درباره برداشته شدن تحریم‌ها به وی قول‌هایی داده بود.
طبق این گزارش ها، پریباس از 'آندرو مک کابه 'معاون مدیر کل اف بی آی خواسته است تا اخباری را که به نقل از جوامع اطلاعاتی مبنی بر ارتباط اطرافیان ترامپ با روس‌ها در جریان مبارزات انتخاباتی منتشر شده است، خلاف واقع اعلام کند.
مقامات کاخ‌سفید بر اساس قانون از ارتباط مستقیم با اف بی آی منع شده‌اند، ولی گویا اطرافیان ترامپ چندان وقعی به این محدودیت نمی نهند و بتازگی نیز چنین درخواستی را از مقامات این نهاد کرده بودند که رد شده است.
'جان کان وِیِرز' نماینده حزب دمکرات از ایالت میشگان، در کمیته قضایی سنا در این باره گفت: کاخ سفید حق ندارد با تحت فشار قرار دادن اف بی آی، آن را وادار سازد تحقیقات در باره رئیس جمهوری و مشاوران او را متوقف کند.
شبک **اروپام**1486**1917*مترجم: محسن شریفی**انتشار دهنده: سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: اف بی ای، توان جلوگیری از انتشار اخبار محرمانه را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..