تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط کامل ارتش ترکیه بر شهر الباب در سوریه

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم؛ ارتش ترکیه طی بیانیه‌ای از تسلط کامل نظامیانش بر شهر  «الباب» در شمال سوریه خبر داد. ارتش ترکیه با بیان اینکه کنترل کامل در الباب را بدست گرفته گفت اکنون عملیات پاکسازی مناطق مختلف از موانع، مین و تله‌های انفجاری آغاز شده است.

روز گذشته گروه‌های معارض تحت حمایت ترکیه که در عملیات موسوم به سپر فرات شرکت داشتند ادعا کردند که شهر «الباب» را اشغال کرده اند.

دولت «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه سوم شهریور سال جاری دستور داد تا عملیات نظامی تجاوزکارانه‌ای با نام سپر فرات در شمال سوریه و با هدف پاکسازی داعش از مرز ترکیه و بیرون راندن شبه‌نظامیان کُرد از مناطق غربی رودخانه فرات آغاز شود.

تاکنون حدود 2000 کیلومتر مربع از مناطق شمال سوریه به اشغال ترکیه و تروریست‌های تحت حمایتش درآمده است و این کشور عملیات سپر فرات را برای ایجاد یک منطقه حائل 5 هزار کیلومتر مربعی ادامه خواهد داد. اردوغان چندی پیش تصریح کرده بود هدف از لشگرکشی ترکیه به سوریه، ساقط کردن دولت «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی این کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط کامل ارتش ترکیه بر شهر الباب در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..