تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقاری:قضاوت داور بر روی برد تراکتورسازی تاثیر گذار نبود

ایوب ذوالفقاری درباره اعتراض تیم سیاه جامگان به نحوه قضاوت داور بازی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: فرزاد حاتمی در زمان زدن ضربه سر به توپ در محوطه جریمه خطایی بر روی بازیکن سیاه جامگان انجام نداد و بدون یارگیری حریف توانست به راحتی توپ وارد دروازه سیاه جامگان کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: صحبت درباره عملکرد داور بازی در حیطه وظایف من نیست اما به نظرم قضاوت داور بازی عادلانه بود و اگر صحنه مشکوکی در این بازی رخ داده باشد ناظر بازی به کمیته داوران گزارش می دهد تا رسیدگی کند. هر دو تیم نیاز به برد این بازی داشتند به همین دلیل شاهد بازی فیزیکی از سوی هر دو تیم در این بازی بودیم و خطاهای زیادی هم صورت گرفت اما داور بازی در همه صحنه ها حضور داشت و به خوبی سوت زد. 

ذوالفقاری درباره برد برابر سیاه جامگان تصریح کرد: ما به برد این بازی نیاز مبرم داشتیم و با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز این بازی کسب کنیم تا فاصله خود را با صدر جدول حفظ کنیم. 

سرپرست تراکتورسازی درباره عملکرد تیم سیاه جامگان در این بازی گفت: تیم سیاه جامگان هم همانند تیم ما به برد این بازی نیاز مبرم داشت به همین دلیل انتحاری بازی کرد تا از انتهای جدول و سقوط به لیگ دسته یک فرار کند اما بازیکنان ما عزم خود را برای برد این بازی جزم کردند و در نهایت با تعویض های خوب کادر فنی این بازی پیروز شدیم. 

وی درباره وضعیت عالیشاه و نوراللهی بازیکنان سرباز این تیم گفت: این دو بازیکن کد خدمت سربازی شان برای باشگاه تراکتورسازی ثبت شده است. براین اساس مسئولان باشگاه با نامه نگاری با سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال تلاش خود را می کنند تا مجوز بازی این دو بازیکن از نهادهای اجرایی بگیرند. به هر حال این دو بازیکن جوان هستند و حیف است که نتوانند در تیم تراکتورسازی بازی کنند. 

ذوالفقاری درباره وضعیت محسن بنگر تصریح کرد: این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفته است و آجرلو مدیر عامل باشگاه باید در مورد این بازیکن تصمیم بگیرد. 

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره خطر کسر6 امتیاز از این تیم خاطر نشان کرد: کمیته حقوقی و مدیریت تیم پیگیر پرونده های حقوقی هستند و تمام تلاش خود را برای پرداخت بدهی ها می کنند تا مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود.  

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقاری:قضاوت داور بر روی برد تراکتورسازی تاثیر گذار نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..