تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازنشستگان برای دریافت حق عائله مندی مدارک خود را به صندوق بازنشستگی تحویل دهند

بازنشستگان برای دریافت حق عائله مندی مدارک خود را به صندوق بازنشستگی تحویل دهند

جامعه > مشکلات مردم - پراخت حق عائله مندی و اولاد که پیش از این بر عهده دستگاههای اجرایی بود از آذرماه به صندوق بازنشستگی کشوری محول شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران در مورد حذف ناگهانی حق اولاد و عائله‌مندی از فیش حقوقی بازنشستگی اعتراض داشتند که در این باره صندوق بازنشستگی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی پراخت حق عائله مندی و اولاد که پیش از این بر عهده دستگاههای اجرایی بود از آذرماه به صندوق بازنشستگی کشوری محول شد.

 در حال حاضر صحت اطلاعات در دستگاه اجرایی بررسی  می شود و سیستم عائله مندی و اولاد ما نیز با سیتم ثبت احوال چک می شود اما بخشی از بازنشستگان هنوز مدارک خود را ارائه نداده اند و به همین خاطر حق عائله مندی به آنها تعلق نگرفته و در فیش حقوقی شان نیست.

 هیچ مهلتی برای ارائه مدارک تعیین نشده و آن دسته از بازنشستگانی که دچار مشکل شده اند می توانند مدارک خود را به دستگاه اجرایی شان ببرند.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازنشستگان برای دریافت حق عائله مندی مدارک خود را به صندوق بازنشستگی تحویل دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..