تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان: از پیروزی PSG برابر بارسلونا خوشحال شدم

ستاره سوئدی شیاطین سرخ تاکید کرد که در دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن طرفدار تیم فرانسوی است این درحالی است که او سابقه حضور در آبی اناری ها را هم در کارنامه دارد.

ستاره سوئدی شیاطین سرخ تاکید کرد که در دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن طرفدار تیم فرانسوی است این درحالی است که او سابقه حضور در آبی اناری ها را هم در کارنامه دارد.
 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 4 گل بارسلونا را در هم کوبید تا شانس زیادی برای صعود به جمع 8 تیم داشته باشد.

زلاتان ابراهیموویچ سابقه بازی کردن در بارسلونا و پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد. او درباره این سوال که دوست داشت کدام یک از این دو تیم به پیروزی برسد، پاسخ داد: بازی را تماشا کردم و بسیار زیبا بود. دوست داشتم که پاری سن ژرمن پیروز شود و اینگونه هم شد.

او ادامه داد: من بخشی از تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن هستم. وقتی این تیم پیروز می شود همه از من صحبت می کنند و وقتی هم شکست می خورند باز هم همه از من صحبت می کنند. حالا حالاها صحبت کردن درباره من ادامه خواهد یافت.

ابراهیموویچ در چند سالی که با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفت عملکرد درخشانی داشت و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. او بعد از ترک این تیم فرانسوی راهی منچستر یونایتد شد و توانسته در 37 بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفته 24 گل به ثمر رساند.

اما این بازیکن سوئدی خاطره خوبی از حضورش در بارسلونا ندارد و با پپ گواردیولا سرمربی این تیم به مشکل خورد و به همین خاطر علاقه ای به بارسلونا ندارد و بارها به انتقاد  از این تیم پرداخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان: از پیروزی PSG برابر بارسلونا خوشحال شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..