تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسطین، قطب اصلی جهان اسلام است

گروه سیاسی: امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه فلسطین، قطب اصلی جهان اسلام است، بیان کرد: فتنه گران به دنبال ایجاد زمینه برای نابودی مساله فلسطین در اذهان مردم اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، ظهر امروز، 6 اسفند ماه حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های فریضه عبادی سیاسی جمعه عنوان کرد: فلسطین و اشغال آن اصلی ترین مساله جهان اسلام بوده و فتنه گران جهان به دنبال دور کردن ذهن و تدبیر مردم از آن هستند.
وی ادامه داد: این مکان مقدس، قبله اول مسلمانان بوده و دشمنان اسلام و مستکبران سعی در اشغال آن، غصب حقوق ملت مسلمان و قطع و نابودی جامعه اسلامی دارند.
حجت الاسلام قریشی افزود: امروز فتنه گران تلاش برای نابودی قدرت انقلاب و اسلام داشته و با راهکارهای غیر انسانی خود و با توسل به تهدید و کشتار خواهان رسیدن به اهداف شوم خویش بوده و این در حالی است که چنین راهکارهایی در دین مبین اسلام به طور قطع مردود است.
وی با اشاره به نقش عظیم حضرت فاطمه (س) در تاریخ اسلام و حمایت از مستضعفان و مسلمانان اضافه کرد:  تفکر و رفتار حضرت زهرا (س)، محور اصلی دین اسلام است و این بانوی بزرگوار در طول زندگانی بابرکت خویش و در لحظات آخر عمر گهربارشان به دنبال حمایت از مستضعفین و کسب شفاعت برای شیعیان و مسلمانان بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مساله تقوا و دست گیری از ضعفا که از خصلت های بارز فاطمه (س) بوده، همواره باید به عنوان اصل در زندگی ما قرار گرفته و باید آگاه بود که بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه در اثر عمل نشدن به واجبات دینی و به فراموشی سپرده شدن فقراست.
وی با بیان اینکه کمک پنهانی به مستضعفین، طبق فرمایشات اسلام عمل بسیار پسندیده ای است، گفت: باید کمک به ضعفا بصورت پنهانی توسط فرد یا ارگان صورت گیرد تا حرمت و آبروی شخص حفظ شود.
امام جمعه ارومیه اظهار کرد: در روزهای پایانی سال قرار داریم و بسیاری از مردم ما در مضیقه مالی قرار داشته و دین ما یاری رساندن به فقرا را از پایه های ایمان و  وظایف متقیان قرار داده است.
حجت الاسلام قریشی بیان کرد: قطعا جایگاه متقیان در قرآن و صحنه قیامت نیاز به توجهی خاص داشته و جامعه مستضعف نیاز به حمایت اشخاص با تقوا دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسطین، قطب اصلی جهان اسلام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..