تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دندان شکنی به همه دشمنان ایران بود

مردم ولایتمدار ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دندان شکنی به رئیس جمهور آمریکا و همه اعوان و انصارش دادند.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ، خطیب موقت نماز جمعه این هفته شهر همدان ضمن برشمردن اوضاع جهان اسلام به ویژه شرایط منطقه به گزافه گوئی برخی کشورهای هماسیه در تروریست خواندن جمهوری اسلامی پرداخت و گفت این کشورها در حالی مدعی این گزافه گویی ها هستند که دستشان به خون هزاران نفر از مسلمانان مظلوم یمن عراق و سوریه آلوده است. 

حجت الاسلام سید هاشم موسوی افزود : رئیس جمهور بی تجربه امریکا هنوز از راه نرسیده تحریم ها را علیه ملت ایران بیشتر کرد و برای جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه کشید که البته مردم ولایتمدار ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دندان شکنی به وی و همه اعوان و انصارش دادند.

خطیب موقت جمعه همدان ادامه داد امریکا به علت مشکلات سیاسی اقتصادی در حال زیر رو شدن است و اینها باید فکری برای کشور خود کنند نه به فکر سلطه در جهان و دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر باشند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دندان شکنی به همه دشمنان ایران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..