تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرمان های فلسطین یک سیاست راهبردی است که هرگز نباید فراموش شود+ فیلم

خطیب جمعه ایلام با اشاره به برگزاری کنگره حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: مبارزه با صهیونیسم جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از آرمان های جمهوری اسلامی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه به خیانت های سران مرتجعآرمان های فلسطین یک سیاست راهبردی است که هرگز نباید فراموش شود کشورهای عربی اشاره کرد و افزود: تنها حامی و مدافع ملت مظلوم فلسطین در منطقه و جهان، کشور ایران است.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با تأکید بر اصول چهار گانه شعار اقتصاد مقاومتی گفت: برای خروج از رکود و رونق دوباره اقتصاد کشور باید اصلاح الگوی مصرف، ایجاد کار و اشتغال، مصرف کالای ایرانی و بهره مندی از ظرفیت مادی و معنوی کشور در دستور کار مردم و مسئولین قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام وجود جوانان خلاق و مبتکر و بهره مندی از ذخایر نفت و گاز را از جمله ظرفیت های کشور دانست و افزود: مسئولین برای سر و سامان دادن به اقتصاد کشور و رفع تنگناهای معیشتی مردم، باید این ظرفیت ها را در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین  لطفی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام گفت: زندگی و موقعیت های شخصیتی و اخلاقی آن حضرت الگوی مناسبی برای زنان عالم است.
خطیب جمعه ایلام همچنین بر برگزرای آئین های سوگواری در شأن و منزلت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد و افزود: آن بزرگوار اولین شهید راه دفاع از ولایت و امامت است.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرمان های فلسطین یک سیاست راهبردی است که هرگز نباید فراموش شود+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..